Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-13, 17:16   #8
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikk og bruk når man har mottatt gaver man ikke kan bruke

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg hadde ikke sagt noen ting. Driver folk og spør etter ting de har gitt i gave når de er på besøk altså?

Tja, spør og spør. Slik T skisserer denne casen så ser jeg glatt for meg at det blir spørsmål. Og hvis det er noe som er sentralt så vil jo folk se det om de ikke spør (og tenke sitt ) Sorry, greide ikke å dy meg på parantesen.

Tror bare jeg ville ha nevnt at den ene tingen ikke passet og sagt at jeg hadde solgt gaven og kjøpt XX, slik flere andre nevner. Tror det er det beste i forhold til at noen av giverne ikke har sett gaven.