Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-13, 21:25   #19
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva bør minimum bredde i en gang være?

Takker for supre innspill! Ser de skoskapene (som jeg har siklet på tidligere, men har nå alt av sko og duppeditter i Billy i gangen isteden) er 19 cm. Da er det kort vei til Bestå som er 20 cm og har dører. Men jeg ser at det er hendig med slike skuffer også altså, da får man liksom puttet ting nedi. Men skap med dører er smart det også. Vi har f.eks. tenkt å ha barnas bøker i disse hyllene. Hadde vi fått inn Pax på 35 cm så hadde vi brukt endel til klesoppbevaring også (poden har et slikt skap inne på rommet sitt), men jeg ser det er håpløst å sette inn skap med den dybden. Som Katta sier "dette vil du ikke" - og det er nok veldig sant

Jeg har muligheten med å sette inn skap i den andre gangen, den som kommer før denne. Okei, dette blir litt knotete forkalrt ser jeg. Når man kommer inn i huset vårt så kommer man inn i en lang gang (vegg på høyre side med tre Billy skap som garderobe til yttertøy og sko. På venstre side; soveromsdør, trapp opp, baderomsdør). I enden av denne lange gangen snur den 90 grader og fortsetter enda en lang gang (uten dører), som da munner ut i en liten gang til med soveromsdør til høyre, venstre og rett frem).

Now! Muligheten er altså også å sette inn skap i den første gangen som er drøye 120 cm bred, men den har jeg liksom fredet utover disse Billy reolene, da dette er hva som møter en i det man kommer inn. Liker å ha en luftig fin følelse når jeg (og andre) trår inn i mitt hus. Derfor passer den andre gangen bedre, for den er ikke midt i glaningen til noen - bare barna som passerer frem og tilbake der.

Hmmmm... Vil ha mer lagringsplass!