Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-13, 18:15   #18
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: FERIE! Jeg har ferie!

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Absolutt! Jeg har lovet meg selv at det neste året skal det kun inn ting i dette huset som vi virkelig trenger! Jeg ryddet godt før vi flyttet, men har enda bilen full nå av ting som skal gis bort. Jeg tror det blir mer også.

Vi har fortsatt et rom med kasser... et år etter at vi flyttet inn.

Vi gjør altså en innsats med disse nå i ferien, men saken er at mange av dem inneholder ting vi nok ikke burde flyttet med oss. Og en del av dem ting jeg gleder meg til å få frem da, faktisk. Vi fikk opp masse bøker i ei hylle i går, jeg fant minst ei jeg ikke har lest og flere jeg har lyst å lese igjen. Jeg vet der er ei kasse med voksen-dvd'er som bare venter på å komme inn i dvd-hylla mannen fikk på plass også, det er i all hovedsak barnefilmene som er kommet frem og tatt i bruk inntil nå. Jeg vet der er usette filmer og verd-å-se-igjen filmer der også. (Men jeg har jo så mange ting på opptak fra tv'n at jeg vet ikke når jeg har tid til å se dvd da..)