Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-13, 12:33   #4
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi har med hund på utenlandstur

Vi hadde valp med til Stockholm i fjor, det gikk veldig fint. Bodde på hotell og greier, trodde ikke det gikk an med hund jeg, men det gjorde det faktisk. Hunden begrenset oss lite i forhold til planene våre - bortsett fra Grøna lunden, da måtte jeg finne på noe annet.

I år ble hunden hjemme. Jeg grøsser ved tanken på å ha med hunden f.eks. til London. Til Danmark kunne han nok ha vært med, men vi var sent ute med å tenke på rabiesvaksine, så det ble utelukket helt av seg selv. Danskene har med hunden sin over alt ser det ut til, så sånn sett virker det overkommelig. På den andre siden tror jeg at han hadde det minst like bra på ferie hos først søstra mi som har en liten valp selv, og senere på sommeren ei venninne som også har hund.

Jeg tror nok at vi stort sett kommer til å skaffe pass til hunden når vi drar utenfor Norges grenser i framtiden også. Fordi jeg av og til har lyst til å spise inne, plutselig får jeg lyst til å dra på et museum, etc.

Darth er aktiv nå   Svar med sitat