Januar:
1. 1/1: Grusomme meg. TV-film. Tidtrøyte mens jeg trente.
2. 1/1: Det regner kjøttboller. TV-film. Egentlig mest bakgrunnsstøy og en gjenganger.
3. 1/1: Olsenbandens siste bedrifter. TV-film. Moro å se disse gamle filmene
4. 1/1: Fjellbackamorden: Øynene som ser. TV-film. Trodde jeg hadde lest alt av Läckberg, men denne var ny for meg.
5. 2/1: Olsenbanden for full musikk. TV-film. Overdose av disse karene nå egentlig!
6. 4/1: Varg Veum: Kalde hjerter. DVD. Bra film, en av de bedre Veum-filmene.
7. 4/1: Tomme tønner 2: Det brune gullet. DVD. Ingen høydare.
8. 5/1: En helt vanlig dag på jobben. TV-film. Se og hør-filmen, var ikke noe særlig, surfet etter ferier samtidig
.
9. 8/1: Free Willy. TV-film. Koselig gjensyn fra egen "barndom". Ungene elsket denne.
10. 9/1: Historien om Desperaux. TV-film. Litt skummel, litt kjedelig og litt fin.
11. 10/1: Kon-Tiki. DVD. Kjapt gjensyn på denne da en syk tiåring ville se den.
12. 10/1: Poppers pingviner. DVD. Denne slo an hos hele familien. Morsom og søt.
13. 11/1: Til siste hinder. DVD. Norsk hestefilm. Litt lite troverdig, men jentene likte den.
14. 11/1: Lay the favorite. DVD. Kjent skuespiller er ikke alltid ensbetydende med bra film.
Mannen likte den da.
15. 12/1: The Big year. DVD. Gjesp. Bra skuespillere, kjedelig film! Lese bakpå først kanskje!?
16. 12/1: En ganske snill mann. TV-film. Switchet innom denne, og det var et fornøyelig gjensyn!
17. 13/1: That's my boy. DVD. Morsom film med Adam Sandler.
18. 13/1: Seven Pounds. DVD. Nydelig og rolig film med Will Smith.
19. 19/1: Free Willy 2. DVD. Ungene elsket denne også, jeg måtte sippe litt jeg!
20. 19/1: Free Willy 3. DVD. Siste i serien, ungene ville se mer!
21. 19/1: Upperdog. Blu-ray. Norsk. Helt grei film, fine karakterer.
22. 20/1: Zookeeper. DVD. Tenkt som underholdning for barna, men var jo mer som en romantisk komedie også da.
23. 20/1: Pax. DVD. Sterk norsk film om 7 menneskeskjebner.
24. 20/1: 90 minutter. DVD. Norsk film, sterke scener fra ulike familiers liv.
Februar:
25. 16/2: Den utrolige reisen. TV-film. Nydelig film med dyr i hovedrollen, ungene elsket den også.
26. 17/2: Rive-Rolf. Kino. Morsom for små og store.
27. 17/2: Buddy (Air Bud) TV-film. Koselig film, også med en hund i hovedrollen.
28. 17/2: Dan in real life. TV-film. En overraskende fin film. Musikk av Sondre Lerche.
29. 18/2: Wilbur wants to kill himself. DVD. Litt spesiell, men jeg likte den godt!
30. 23/2: Karsten og Petra blir bestevenner. Kino. Koselig film, alle likte den.
31. 23/2: Napoleon. TV-film. Tenkte at denne skulle føye seg inn i rekken av koselige hundefilmer, men alle syntes denne var for kjedelig, og vi så den ikke ferdig engang.
32. 23/2: Ringenes herre, Ringens brorskap. DVD. Gjensyn til ære for elleveåringen.
33. 24/2: Ringenes herre, To tårn. DVD. Nok et gjensyn til ære for elleveåringen. Jeg så den mer i øyekroken igrunn.
34. 26/2: The watch. DVD. Splatter-alien-komedie...lese litt om filmen før man leier den kanskje.
Men må innrømme at jeg lo litt innimellom da, jeg liker Ben Stiller.
Mars
35. 3/3: Ringenes herre, Atter en konge. DVD. Denne husket jeg faktisk ikke at jeg hadde sett.
36. 8/3: Modig. DVD. Morsom og fin film.
37. 9/3: Gummi T. DVD. Leste boka når jeg var liten, men husket lite annet enn buksevannet faktisk. Morsom film.
38. 9/3: Quantum of Solace. TV-film. Vel, jeg trodde jeg hadde sett denne, men husket ingenting, så enten var den lite minneverdig eller så var det "en i rekken" av Bond-filmer.
39. 14/3: Happy Feet 2 DVD. Koselig film, ungene koste seg.
40. 14/3: En pingles dagbok 3. DVD. Morsom film, vi så denne sammen med Storebror, og humret godt.
41. 16/3: Gnomeo og Juliet. DVD. Herlig film, hagegnomer vil aldri bli det samme igjen!
42. 16/3: Ted. DVD. Artig film, lo godt flere ganger.
43. 17/3: Joey. TV-film. Film omen liten søt kenguru og en gutt. Koselig "morgenstund-film".
44. 17/3: Beverly Hills Chihuahua. TV-film. Trodde jentene ville elske denne, men det var jeg som ble igjen alene tilslutt.
45. 17/3: Beethovens big break. TV-film. Denne var helt klart i kategorien litt morsom. Men tre filmer med dyr på en dag er kanskje litt overdose...
46. 22/3: The cold light of Day. DVD. Spennende action.
47. 23/3: Bad teacher. DVD. Morsom og søt.
48. 23/3: Elsk meg igjen. DVD. Nydelig!
49. 26/3: The Croods. Kino. Morsom film for hele familien!
April
50. 1/4: Percy Jackson og Lyntyven. DVD. Spennede, moro å se sammen med elleveåringen.
51. 1/4: Fjellbackamorden: Venner for livet. TV-film. Litt spennende var den jo, men ingen höjdare.
52. 2/4: Hopp. DVD. Søt film om påskeharen.
53. 5/4: Planet 51. DVD. Omvendt romvesenfilm. Morsom nok.
54. 5/4: Slangebæreren. DVD. Greit å se filmene nå som jeg har lest bøkene. Karakterene er ikke helt som jeg hadde sett for meg.
55. 6/4: Dragons. Gift of the night fury. DVD. Trodde dette var en oppfølger til Dragetreneren, men så var det en kortfilm på 21 minutter! Slik går det når man ikke leser bak bestandig.
56. 6/4: Sammys eventyr, den hemmelige passasjen. DVD. Koselig film om søte skilpadder.
57. 6/4: Snow White and the Huntsman. DVD. Litt spennende, litt kjedelig og litt overvurdert.
58. 6/4: Up in the air. DVD. Endte ikke slik jeg trodde, fin film.
59. 7/4: The Social Network. TV-film. Var mer dokumentarisk enn jeg trodde, men spennende å se hva alt startet med.
60. 18/4: Hotel Transylvania. DVD. Ungene likte denne godt, jeg så på litt i bakgrunnen.
61. 20/4: The Hobbit. DVD. Eldste var oppslukt, mannen sovnet og jeg begynte etterhvert å spille WF...
62. 21/4: Drømmefangeren. DVD. Spennende, selv om jeg har lest boken. Synd at de egentlig er tv-serier, det blir litt langdrygt når man ser det som film på 3 timer.
63. 28/4: Lemony Snicket, En serie av uheldige hendelser. DVD. Litt morsom, litt skummel for barn, så den bare med eldstemann.
Mai
64. 9/5: Sykt lykkelig. TV-film. Norsk film, til tider pute-tv, men allikevel ganske bra.
65. 20/5: A dangerous method. DVD. Litt for mye prat i denne, men god skuespillerprestasjon spesielt den kvinnelige hovedrolleinnehaveren.
66. 21/5: Frankenweenie. DVD. Ungene likte den hvertfall godt, jeg syntes den var grei nok.
67. 21/5: Operasjon Argo. DVD. God film, fra virkeligheten.
68. 25/5: Iron Man. DVD. Sett sammen med elleveåringen. Han digget den, jeg syntes den var grei nok.
69. 25/5: The babymakers. DVD. Litt over the top, morsom innimellom.
70. 26/5: Iron Man 2. DVD. Her var jeg litt mer i bakgrunnen. Så litt innimellom, men jeg fenges ikke så lett av slike filmer.
Juni
71. 7/6: Sørgekåpen. Netflix. Jeg liker at de er så tro mot bøkene.
72. 7/6: Historien om Pi. DVD. Fin film, nydelige farger.
73. 8/6: Lincoln. DVD. Skjedde ikke så mye, men spennende å se for en som har hatt om amerikansk historie. Elleveåringen syntes den ble for kjedelig da.
74. 23/6: LOL. DVD. Egentlig en ungdomsfilm, så jeg har hatt den liggende en stund, for jeg regnet med at den ville være litt teit, men så viste det seg altså at jeg elsket den! Mulig det er jeg som er teit da! 
75. 23/6: Jack Reacher. DVD. Scientolog eller ikke, jeg elsker Tom Cruise! Likte filmen også!
76. 23/6: En som deg. DVD. Norsk-finsk film...litt for treg og sær.
77. 24/6: The Hangover Part III. Kino. Ikke på langt nær så morsom som de andre. Humret en del, men ingen latterbomber!
78. 25/6: Honeymoon for one. TV-film. Ganske forutsigbar, men ok allikevel.
79. 26/6: A rumor of angels. TV-film. Nydelig film, gripende.
80. 28/6: Les Miserables. DVD. Fantastisk! Elsker musikken og elsket filmen!
81. 28/6: Silver Linings Playbook. DVD. Herlig film, passe romantisk, men også så kul på andre måter at mannen likte den.
82. 29/6: Stolen. DVD. God gammeldags action med Nicholas Cage.
83. 29/6: Fire With Fire. DVD. Enda en action-film av det gode slaget.
84. 29/6: Rock of Ages. DVD. Handling var så som så, men så mye herlig åttitallsrock da gitt! Skikkelig feelgood!
85. 30/6: Home alone 2. Netflix. Helt feil årstid å se denne på, men ungene bare måtte se den når vi brått hadde Netflix!
86. 30/6: Spis, elsk, lev. TV-film. Helt ok film, likte nok boken bedre.
Juli
87. 1/7: Mona Lisa Smile. TV-film. Grei nok, men engasjerte meg ikke så veldig.
88. 3/7: Django Unchained. DVD. Bortsett fra det vanlige Tarantino-splatteret så likte jeg denne filmen. Humoristisk undertone i en alvorlig tid.
89. 4/7: G-gjengen. TV-film. Noe må man jo finne på med sykt barn på en regnværsdag. OK film dette.
90. 4/7: De fem legendene. DVD. Morsom film om barndommens fantasifigurer. Denne likte vi alle.
91. 9/7: A good day to die hard. DVD. Ikke den beste Die Hard-filmen, men ok underholdning.
92. 10/7: The paper boy. DVD. Vel, denne ble litt for sær for meg.
93. 11/7: Tina & Bettina, The Movie. DVD. Hehe, ifølge min bror har jeg dårlig humor og det er godt mulig for jeg likte denne filmen jeg!
94. 24/7: En ny vår. DVD. Denne var skjønn!
95. 24/7: Til ungdommen. DVD. Dette var tøft å se.
96. 31/7: Grusomme meg 2. Kino. Morsom denne, traff alle aldre.
97. 31/7: Venner med penger. TV-film. Greit tidsfordriv.
98. 4/8: Mr Brooks. TV-film. Denne var utrolig bra, spennende film.