Sv: Tips til billig bryllup?
Kom på et par tips til, jeg. 
Ring rundt til dressmann og diverse andre butikker hvor de selger dresser og hør når de har salg. Er du heldig, kan mannen din kjøpe dress på salg, og spare endel penger. Min mann fant dress på salg, og vi betalte 1400 for en flott, svart dress, hvit silkeaktig skjorte, mørkerødt slips (samme farge som rosene. ) og slipsnål. 
Tenkte jeg kunne legge inn litt bilder fra "dagen før dagen" og vise hvordan bordpynten og slik så ut. Vi hadde ikke bordkort, men en rød sløyfe rundt sammenrullede servietter, og så skrev jeg navnene på sløyfa med gulltusj for jentene, og sølvtusj for guttene. Ble kjempefint! (Selv om jeg syns båndet kunne vært bredere.)
Bordpynten ovenfra:

Fra siden:

Buketten i produksjon. Mormor hadde masse eføy i hagen, som vi brukte rundt kanten. Hun la den rundt kanten av "formen" og tvinnet rundt tynn ståltråd for å holde den på plass.

Rosene ble bare "puttet" nedi slik at stilkene lå riktig. Brukte nermere 120 roser i buketten. :glise: Jeg kaller den min rosendrøm. 

Her er alle rosene puttet i.

Bordet. Enkelt og greit med hvit "papirlinduk" fra Storcash, hvit tallerkner vi hadde lånt et sted, og glasser fra europris. Bestikket var også lånt. (Lånte fra kantina på jobben til mamma) Lysestakene er fra Ikea tror jeg.

"Bordkortene"

Buketten komplett med perler. :glise: