Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-07, 09:25   #18
cora
både her og der

cora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor viktig er det egentlig å skrive korrekt?

Jeg må innrømme at jeg henger meg opp i både skrivefeil og dårlige formuleringer, men det viktigste er at teksten kommuniserer. Det verste jeg vet er uklarheter, der jeg sitter igjen med spørsmålet: Hva mener han/hun her?
Så lenge det er godt språk, er det ikke så viktig at ikke alle ord er stavet riktig.

Nå i det siste har jeg oppdaget at flere blander skylle/skylde, både her på forumet og i avisene. Det klarer jeg ikke å overse.

(Da jeg gikk på ungdomsskolen, hjalp jeg moren min med å rette norskstiler Det synes jeg var artig. :skikkelig arvelig belastet

Sist redigert av cora : 04-05-07 kl 10:43.
cora er ikke aktiv   Svar med sitat