Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-13, 14:19   #123
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FPs partibarometer

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Dette med at det er for å lage bråk, er det da først og fremst deg selv du tenker på da, eller tror du faktisk at vi som stemmer marginale partier gjør det for å lage bråk?

Forøvrig finnes det ingen partier jeg er 100% enig med, men jeg stemmer jo selvfølgelig likevel?

Beklager, det er vel litt upresist formulert. Jeg mener at det virker som om mange stemmer marginalpartier med begrunnelsen "vi trenger noen som rusker opp litt", "vi må ha noen som roper høyt" og lignende. Det var det samme med RV/Rødt. Altså en stemme mer MOT det eksisterende enn MED partiprogrammet - i hvert fall det helhetlige.

Jeg kunne for så vidt, i hvert fall før i tiden, stilt meg bak "vi MÅ gjøre noe"-ropet, så det er ikke at jeg ikke skjønner det. Men jeg klarer som sagt ikke personlig å skjønne at man stemmer frem såpass ekstreme programmer som det MDG har - totalt sett.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat