Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-07, 13:19   #4
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navngir politimann - hva mener dere?

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Jeg skjønner at man skal jobbe mot politivold, men er det virkelig riktig å henge ut politimannen?

Jeg synes dette er veldig vanskelig. Hvis jeg og du er mistenkt for en forbrytelse, vil vi bli etterforsket av politiet. Hvis en politmann begår en forbrytelse vil det blir etterforsket av en spesiell gruppering innad i politiet, stemmer ikke dette? Det det har vært mye klaget på er at denne spesielle grupperingen ikke bestandig er habil.

Jeg vet ikke ... Hvis man ikke er sikret en rettferdig behandlig av rettsystemet så tror jeg man kan gå til ekstreme tiltak. I denne spesifikke saken har jeg ingen formening, men generelt sett tror jeg at det burde være en annen prosedyre for å etterforske politifolk.