Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-07, 17:07   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmetest for å avsløret fosterets kjønn (fra bt.no)

Min første tanke var "oj så spennende". Hos oss gikk det nemlig ikke an å se kjønnet pga. veslas stilling på hver eneste ultralyd, så vi fikk ikke vite kjønnet før etter fødselen. Spennende da, men allikevel.
Men jeg er litt ambivalent her jeg også, for om det skulle føre til flere aborter så syns jeg det er horribelt. Folk er jo fantastisk kyniske til tider. Nei, jeg vet ikke helt hva jeg synes. Om testen kunne påvist kjønnet mye senere hadde det jo vært en annen sak, men så tidlig som seks uker?

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat