Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-07, 18:42   #5
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Navngir politimann - hva mener dere?

Jeg er glad for at ytringsfriheten seiret i dette tilfellet, det skulle bare mangle. Det er mye verre ting som blir sagt (enn sannheten) der ute. Slike saker må også få komme frem, og som vanlig har det jo vist seg at politiet selv er ute av stand til å drive ettersyn med seg selv. SEFO har såvidt jeg vet aldri funnet noen politifolk skyldige i noe som helst, og jeg har sett med egne øyne flere hårreisende tilfeller av politivold og/eller skader etter det. De få som tør å anmelde politivold blir bare anmeldt tilbake, og taper alltid i retten. Dette er et viktig samfunnsproblem som det er flott at Samvirkelaget tar opp.

Akkurat denne politimannen er faktisk spesielt beryktet, ingen vanlig konstabel mao. Dessuten må også de kunne tåle å få litt påstander imot seg som de ikke er enige i, akkurat som alle andre mennesker med en såpass stor rolle i samfunnet (som politikere, businessfolk etc).

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat