Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-06, 23:03   #4
Zefid
Moden

Zefid sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Zefid er litt kulZefid er litt kul
Standard

Sv: Hvem er dette forumet for?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Ethvert forum vil bli påvirket av hvilke medlemmer det har. Her inne er det mange som har bra utdannelse og er opplyste og engasjerte, og ikke alle vil passe inn. Mange som har gått over hit ønsker større takhøyde og mindre kos enn på NM, og mange synes det er morsomt og lærerikt å diskutere skikkelig. Det er ikke nødvendigvis et mål å bli enige, men å utveksle meninger.

Det som er litt viktig å huske på er at uenighet i en sak ikke betyr at andre brukere ikke liker deg. Personangrep er aldri ok, men man må nesten tåle å se egne innlegg bli sitert og plukket fra hverandre.

Det er ikke mine innlegg jeg sikter til, jeg har vært "borti" denne gjengen før jeg gjennom lang tid, men å komme som relativt ny og bli møtt med disse holdningene som i noen tilfeller er regelrett trakkasering og mobbing, det har ingenting med takhøyde å gjøre

Ønaker de et forum kun for akademikere så er ikke foreldreportalen rette navn syns jeg, det er flere i foreldre-kategorien enn i akademiker-kategorien og det er vel ikke opplest og avgjor noe sted at akademikere er de eneste som har riktige meninger?!