Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-13, 17:31   #4
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jakten på Inner peace og evig lykke...

Som de to over her, så synes jeg du har funnet inner peace

Livet handler om aksept og gjøre det beste av det livet man har. Livets små gleder for meg kan være helt annerledes enn for deg, og det handler om å akseptere akkurat det. Man må passe på at andre ikke definierer hva det gode livet er for akkurat deg, for det er det bare du som vet Som deg har jeg begrensninger i livet pga sykdom, og for meg så er de såpass store at jeg har vært utenfor arbeidslivet i mange år. Men jeg er selv ansvarlig for å finne mening og glede i livet selv med mine begrensinger. Skulle jeg latt magasiner og karrierekvinner som mestrer både hjem og karriere definere hva som gir meg indre ro, livsglede og generelt meningen med livet, så hadde jeg vært deprimert og fortvilet fordi jeg da ikke hadde mestret en brøkdel av hva som var forventet.

Glede for meg er at jeg har fått vært med min sønn for å hente briller idag. Jeg skulle ønske at jeg fikk gjort de andre gjøremålene jeg har utsatt pga helsen i over en uke, samtidig med det, men det fikk jeg ikke til. Idag, og de fleste dager, klarer jeg å glede meg over det jeg da faktisk har fått til, istedenfor det jeg ikke har fått til. Dog hadde du spurt meg på onsdag så var jeg ikke like positiv Men det er greit det også - helt normalt

Definér din egen lykke - da blir alt så mye enklere