Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-06, 23:19   #29
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem er dette forumet for?

Ikke er jeg akademiker og heller ikke høyt utdannet, men jeg liker meg her.
Men jeg liker å diskutere da.

Mange av de som er her kommer vel fra NM og savnet litt takhøyde der inne.

Å sette sprørsmålstegne med andres meninger vil jo alltid være endel av slike forum. Men det behøver jo ikke være personangrep av den grunn?
Om noen hakker løs på et innlegg jeg har skrevet så tar jeg ikke det som personangrep. Heller at noen setter spørsmålstegn med hva i all verden jeg mente.
Selvfølgelig kan angrep skje, og jeg regner med at moderatorene tar tak i de tilfellene hvor det blir tråkket for langt over sterken.

Nå har ikke jeg lest hele helseattest tråden da, så den kan jeg ikke uttale meg om. Bare det jeg har lest og det var helt i statrten, og der synes jeg det ikke var noen personangrep. Men ja, noen satt spørsmålstegn med utsagn som det ble kommet med.