Tråd: Dyrberg/Kern
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-07, 00:48   #7
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dyrberg/Kern

Jeg har masse Dyrberg/Kern smykker. Alt fra klokke, kjeder, ringer og armbånd. Trenger kanskje ikke å fortelle at jeg hadde helt dilla en periode.

Kvaliteten er dessverre elendig! Jeg har fulgt bruksanvisningene nøye, ikke fått vann på det, ikke brukt parfyme eller kremer i nærheten av smykkene og nøye lagt de i posen man får med som oppbevaring når det ikke er i bruk.
Likevel har det kommet missfarge, stener har falt av og perler har skallet av. På en DK klokke, falt det runde glasset over skivene av, etter to gangers bruk.
Jeg gikk tilbake til butikken jeg kjøpte klokken av og de skulle slutte å ta inn DK siden de hadde hatt så mange reklamasjoner. Jeg synes det er kjempesynd for jeg er veldig glad i DK-smykkene, men det hjelper lite når alt går så fort i stykker.