Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-13, 20:04   #10
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris for strikkejobb

Hva koster slike gensre i butikken? Jeg ville ikke gått over butikkpris. Eller: jeg ville ikke gått over butikkpris uten å informere om det på forhånd.

Jeg ville ikke lagt meg under butikkpris heller altså, bare så det er sagt.

1500 kroner for en barnegenser virker som en absurd pris i mitt hode. Ikke at det ikke kan være en ok pris for timearbeidet, men hvem vil betale noe slikt for en helt ordinær strikkegenser da? Hvis man må opp i en slik pris for at jobben skulle være aktuell, så hadde jeg heller takket nei til oppdraget, tenker jeg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat