Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-13, 14:06   #35
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ja eller nei til OL i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Av solidaritetshensyn så bør man da i det minste arrangere et veldig billig OL, med nesten ingen offentlige midler, drevet på sponsorpenger og frivillig innsats, i stedet for å prøve å toppe de siste årenes arrangementer. Da vil det kanskje ikke bli en katastrofe for det neste, høyst sannsynlig fattigere, landet som skal arrangere neste gang. Noen bør da ta ansvaret for å prøve å skru ned det vanvittige pengeforbruket?

(Jeg stemmer ellers mot. Selv om jeg hadde sansen for argumentet til en bekjent som har snudd og stemmer for, nettopp med tanke på Russland: "Oslo kan klare historiens mest inkluderende OL. Gjør det til en fest for alle som er annerledes. Homobryllup i åpningsseremonien. Kjør på!")

Nå er jeg på glid til å stemme ja, hvis noen spør meg da...

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat