Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-07, 10:30   #125
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.719
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Når barna blir større, DA skal vi reise"

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Ser for meg at min Hannah kan være litt "Iben" på flyturer ja...

Ser for meg en interessant flytur med Hannah, Iben og Johanne ...

Det er selvfølgelig lettere å reise uten barn enn med, men her står ikke valget mellom å reise uten og med barn. Valget står mellom å reise med barn og å ikke reise i det hele tatt, så da velger jeg å reise. Det er de lange flyturene til og fra destinasjonen som er den største utfordringa for oss, for det er slitsomt å måtte jobbe kontinuerlig for å holde humøret oppe i henne. Når vi først er der så er det ikke noe problem. Og det er jo tross alt selve oppholdet som er den lengste delen av ferien. Hun sover overalt og spiser hva som helst, og er grei å ha med å gjøre på den måten. Vi legger det til en viss grad opp på hennes premisser, det vil si unngår turistattraksjoner med alt for mye kø og trengsel, legger ikke opp til alt for mye shopping (så er jeg da heller ikke noe kø- eller shoppingmenneske selv, så det er kanskje like mye på mine premisser ) og sørger for at hun får plaske litt i vann innimellom. Så lenge hun er såpass liten velger vi å prøve å oppholde oss på samme sted litt lengre enn vi vanligvis gjør, så hun kan få bli litt kjent og trygg, og så det ikke skal bli alt for mye omskiftninger. Ellers gjør vi stort sett det vi selv har lyst til. Både samboer og jeg er rolige og avslappede personer som så og si aldri blir stresset nesten uansett hva slags situasjon vi er i.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat