Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-13, 16:14   #87
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!

Hm, nå har jeg prøvd denne et par dager. Den har helt klart sine kvaliteter. Men det er mer enn løse lokk jeg har å sette fingeren på. Det ene er at lokket trenger såpass mye plass i dybden at det er vanskelig å beregne hvor mye man kan ha i boksen før lokket settes på. Jeg skulle også ønske meg et hardt lokk. Det som irriterer meg aller mest, riktignok, er at den er så himla vanskelig å tørke. Jeg må tørke den omhyggelig etter at den er tatt ut av maskinen, og hele håndkleet blir jo klissvått. I utgangspunktet misliker jeg sterkt silikon som materiale, men jeg ser helt klart fordelen med at den kan forminskes. Det er et stort pluss. Jeg kommer til å bruke den, og jeg er takknemlig for hun som kjøpte til meg!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat