Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-06, 23:43   #89
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helseattest når man søker jobb?

Helseattest er bare finfint. Hadde jeg vært arbeidsgiver, så ville jeg visst hvor skapet sto. Det er kjipt å bli fortalt en ting når realiteten er en helt annen. Jeg tror nødvendigvis ikke at alle kun vil ansette 100% friske mennesker, men jeg tror at folk ønsker å ansette ærlige mennesker. Dessverre er det vel slik, pga noen bedrifter, at man ikke ønsker å være 100% ærlig. Kvalifikasjoner teller, jeg tviler på at man ville ansatt en dårlig kvalifisert person fremfor den personen gode kvalifikasjoner og med ekstrem eksem som trenger 3 uker i sydenlandet om vinteren.

Det koster penger å ha folk i arbeid og jeg ser intet grunnlag som taler for at en arbeidsgiver skal "ansette katta i sekken". Det er vanskelig å sparke folk her til lands.

Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat