Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-13, 19:53   #2
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg velge? <landbrukspolitikk>

Er det mulig å la oksene bo sammen med kvigene, så får du mange kalver? Så selger du disse, som finansierer utbygging av bingene, så kan du drive i større skala, samtidig som du kan opprettholde dyrevelferden?

Jeg synes egentlig, ut fra hva du beskriver, at alternativ 2 høres ok ut. Hvis det er innenfor forskriftene så bør det være et personlig valg om man vil tape penger eller ei. Jeg synes ikke det høres rimelig ut å subsidiere drift ut fra at bonden ønsker å drive mindre effektivt enn hva man har funnet å være trygt. Det betyr ikke at jeg ikke forstår ønsket ditt. Men jeg synes ikke det er rasjonelt å støtte det over statskassen.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat