Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-06, 23:53   #64
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem er dette forumet for?

Jeg trodde et forum var for de som ville være der, og følte seg bekvem der? Jeg har prøvd flere ulike forum og der jeg ikke føler meg bekvem eller synes det diskuteres ting jeg interesserer meg for, så har jeg jo heller ikke noe der å gjøre.

Jeg synes det er sunt med heftige diskusjoner. Jeg er en person som mener mye om mye, og jeg står for det jeg mener. Men jeg har heller ingen problemer med å se at jeg tok feil og jeg kan endre mening etter andre har kommet med gode og bedre argumenter og innspill i diskusjonen enn det jeg selv hadde.

Er det ikke sånn det er i det virkelige liv da? At det er lov å trø feil, si ting feil, uttrykke seg litt dårlig? Jeg gjør hvertfall det, og har ingen problemer med at folk i det virkelige liv plukker på ting jeg sier, ei heller tar jeg det veldig ille opp her inne.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat