Sv: Hvem er dette forumet for?
Opprinnelig lagt inn av Mams, her.
Jeg har svart belte i skrivefeil og slurvefeil, men kan ikke si jeg føler meg hakket på her inne. Det at mange er opptatt av norsk skriftspråk får meg tilå ta en ekstra titt på innlegget førjeg sender et inn ja, men det ser jeg på som en fordel. Jeg sier og skriver sitti alikevel jeg.
Når det gjelder prikkesystemet så har jeg jo nettopp skjønt hele greia, og kan ikke helt skjønne at en rød prikk er så ille. Venter jo nesten spent på min første jeg jo (så framt jeg ikke har fått noen inne på NM som jeg ikke har fått med meg, har jeg ikke fått noen før)
Heller et forum hvor noen noen ganger kan gå over streken og være tøffe nok til å beklage det, en et hvor man ikke kan si meningen sin uten at man opplever at innlegg blir slettet.
Men tror kanskje noen føler at det er personangrep om noen setter spørsmålstegn med en mening man har kommet med.
Om noen kommer med et utsagn jeg syns er helt tapt bak mål, så vil jeg si det.
Men det er jo ikke det samme som at jeg synes personen er helt tapt bak mål, for i neste diskusjon kan jeg jo være enig med personen.
Det har du helt rett i. Det er vel måten det argumenteres på som kan føles som personangrep, kanskje. Når man bruker ord som: Det du mener er helt tåpelig osv.
|