Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-13, 12:55   #14
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Middag i hverdagen?

Middag kvar einaste dag - eg kan telle på ei hand dei dagane i livet eg har hoppa over middag (eg er veldig glad i middag)
Ikkje så mykje halvfabrikata på grunn av cøliaki i familien. Vi et saman. Dvs. mannen min jobbar ofte lenge, så da et eg og ungane saman.

Gjenganger hos oss:
Pasta og kjøttsaus (saus type Dolmio frå glas)
Steikt laks med ris/pasta og gjerne steikt squash, paprika, løk, etc
Fiskekaker på panne med poteter og store mengder steikt løk
Grilla rødt kjøtt (entrecote f.eks) med diverse grønsaker steikt i ovn
Heimelaga burger (dvs brukar ofte frosne burger. Kjøper også brødet)
Fiskesuppe (heimelaga slik at eg kan jevne med maizena og ikkje kveitemjøl)
Pølser, potetmos og ratatouille (som er fancy navn på steikt qsuash, tomat, løk ++)
Steikte kyllingbitar, løk og blomkål i indisk saus (frå glas) + ris
Flatbanka kyllingfilet steikt på glovarm panne. Potetbåtar og grønsaker til.
Risengrynsgraut ein og annan lørdag

Eg brukar appen Mealboard for å halde orden på oppskrifter og ingrediensar, og for å sette opp middagsplan og handleliste. Er så fornøgd med det opplegget. Finn eg ei spennande oppskrift på nett, så loggar eg meg på Mealboard på PC og skriv det inn blant mine oppskrifter. Sync med telefon, og alt er klart for å lage middagsplan for veka som kjem, og generere handleliste.

Sist redigert av Syrin : 29-08-13 kl 13:03.
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat