Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-13, 12:56   #7
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Aap-navere igjen

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jeg kan si at å kutte lønnen sin ned til 66% merkes økonomisk Alt, som f.eks. studielån, skal fortsatt betales. Forsikringene jeg har utbetales det også kun en lav, symbolsk sum fra, siden den rødgrønne regjeringen har bestemt at ansatte i det private ikke skal få motta sine forsikringer (kun de i staten) - med uttalelsen "det skal ikke lønne seg å være syk". Vi priser oss lykkelige over at min mann tjener godt.

Når det er sagt så er det slik det er, og jeg kan ikke gjøre noe med at jeg har vært så uheldig å bli kronisk syk. Jeg er glad for at vi har et sikkerhetsnett her, og jeg er takknemlig for at det er rom for meg i samfunnet selv om jeg er syk.

Studielån i Lånekassen har man rett til betalingsutsettelse for så lenge man går på AAP, også hvis man har overskredet grensen på 3 år som man kan få betalingsutsettelse. Og så kan man søke rentefritak i etterkant, som gjør at man ikke taper på å be om utsettelse.