Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-13, 11:10   #1
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.891
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Musikk på iPhone for dummies

Altså, jeg har blitt en idiot på teknofronten. Min 8 år gamle telefon er nå byttet ut med en iPhone 5, og jeg funderer på å begynne å løpe med musikk på øret igjen for første gang siden den gule walkmanen tok kvelden. Jeg ser på iTunes at jeg kan kjøpe sanger for 12 kroner stykket, men dette blir jo veldig dyrt i lengden? Om jeg skal ha et abonnement på wimp eller liknende, vil jeg vel trenge nettilgang for å spille musikken - det blir jo også dyrt å spille musikk via mobilnettet når jeg jogger?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat