Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-13, 15:11   #1
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Google-hjelp, igjen! Hest som vrinsker

Ingen har sagt at mine unger er direkte enkle når det kommer til lekeønsker, men nå er jeg altså på desperat leting etter en hest som vrinsker og snur på hodet. Den er ganske stor i størrelse. En av mine pekte den ut hos Extra-leker i Sverige, har tittet på den mye og ofte, og nå skulle hun altså få den som en belønning fordi hun har hjulpet så mye til i det siste. Men den var utsolgt og de skulle ikke ta den inn igjen. Den kostet 699 og var ikke kosebamse, men ganske hard i kroppen og hodet. ()

Hjelp?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat