Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-13, 17:15   #74
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor stemmer folk Krf?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det er sant det, nokon, og blant velgerne som stemmer på krf fordi de har det menneskesynet, kan jeg på en måte forstå det, men de som ikke deler menneskesynet til krf, men som likevel stemmer på krf fordi "man kan ikke være enig med et parti om alt" er velgnere jeg ikke forstår eller deler tankegang med. Men jeg har skjønt etter denne tråden at menneskesynet ikke er det man legger størst vekt på, og at folk faktisk likestiller menneskesynet et parti har med saker som kontantstøtte, oljeborring og bomstasjoner.

Eg er sjølv veldig usikker på kva eg skal stemme i år, for det er uaktuelt for meg å stemme det eg alltid har stemt. For meg står det mellom KrF, MDG og Venstre, nettopp for å gjere ei blå regjering mindre blå. I mine auge er FrP sitt menneskesyn langt meir uspiseleg enn KrF sitt (men eg er kanskje miljøskada av oppveksta på bedehuset).

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat