Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-13, 15:31   #9
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har lyst til å lære meg å strikke gensere

Velkommen i klubben. Like avhengighetsskapende som røyking, og nesten like dyrt. Men veldig morsomt.

Jeg tror at det er en god ide å gå i en strikkebutikk og be om hjelp. Til å finne et enkelt mønster og få noen gode råd om å komme i gang.

Selv om Pickles i utgangspunktet er en nettbutikk, så har de en lagerbutikk som er åpen en gang i uken. Jeg har aldri vært der. Jeg er ikke så ofte i Oslo og de ligger litt vanskelig til (for en som ikke kjenner byen så godt). Sånn som jeg oppfatter dem ut fra nettsidene så vil jeg tro at de blir kjempebegeistret om noen kommer og ber om hjelp.

Jeg har strikket <3 genseren derfra til meg selv og den er veldig enkel å strikke og behagelig å bruke. Den kan absolutt anbefales som nybegynnerprosjekt. Den har i tillegg raglanfelling. Og det betyr at du ikke må sy i ermer etterpå, noe som gjør den enklere å montere og dermed øker sannsynligheten for at den blir ferdig. På seg selv kjenner man, av og til, andre.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat