Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her. Jeg har nettopp fått tegnet kjøkken hos JKE forhandler. Og jeg er strålende fornøyd. Både med pris og tegnehjelp. Fyren som tegna,satt å tegna og gjorde endringer til jeg var fornøyd. Selv om det sikkert kunne by på litt hodetrøbbel for han innimellom, men vi ble enige til slutt. De skal gjøre alt for meg. Rive ned det gamle og hive det. Ordne med rørlegger og legge om rørene. Og ja alt som må gjøres. Pris er ingenting å si på, ett tips er at de går inn i en kampanjeperiode nå om en ukes tid, med 20% på hele morroa, noe som er ganske mye penger når man snakker så store summer som kjøkken kan bli.
Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.
Jeg har nettopp fått tegnet kjøkken hos JKE forhandler. Og jeg er strålende fornøyd. Både med pris og tegnehjelp. Fyren som tegna,satt å tegna og gjorde endringer til jeg var fornøyd. Selv om det sikkert kunne by på litt hodetrøbbel for han innimellom, men vi ble enige til slutt. De skal gjøre alt for meg. Rive ned det gamle og hive det. Ordne med rørlegger og legge om rørene. Og ja alt som må gjøres. Pris er ingenting å si på, ett tips er at de går inn i en kampanjeperiode nå om en ukes tid, med 20% på hele morroa, noe som er ganske mye penger når man snakker så store summer som kjøkken kan bli.
Hvilken modell har du valgt?