Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-13, 22:14   #1
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Valg av kjøkkenleverandør

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Pusset opp og byttet to kjøkken i huset vårt for ca 4 år siden. Vi har hvitt, matt Mano fra Kvik, veldig fornøyde med det valget. Særlig de superbrede skuffene! Har Ikeakjøkken i kjelleren, helt ok det også, men jeg foretrekker Kvik, både utseendet og kvaliteten. Har også noen skap fra HTH, opplever ikke at kvaliteten er høyere der enn hos Kvik.

Skuffene blir ikke vanskelige å åpne hvis de blir litt tunge?

Vi har Ikea kjøkken i dag - både hjemme, i sokkelleiligheten og på hytta. Absloutt fornøyd med alle tre, men akkurat nå så finner jeg ingen modeller hos Ikea som er jeg helt overbevist om