Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-13, 06:51   #11
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Internettstemming - hvordan kan det være greit?

Jeg er helt enig med din far og litt bestyrtet over hvor lett man ser på problemene rundt dette.

Og, jeg banner kanskje litt i kirken, men om man ikke klarer å få stemt med all den tilretteleggingen som finnes i dag, så tror jeg ikke man er så veldig interessert. I Bergen kan man stemme på Rådhuset fra og med 1. juli. På 15 forskjellige steder i byen (inkludert Lagunen og Ikea) fra og med 15. august. De reiser rundt på institusjoner og sykehus. Og enkeltpersoner kan be om å få stemme hjemme dersom de er for syke til å komme seg ut. Det er virkelig lagt enormt mye innsats i at alle skal få stemt.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat