Tråd: Valgdagen
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-13, 19:47   #54
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Valgdagen

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Og ca sånn ble det, men jeg hadde med begge ungene, og det var greit.Storebror på 8 var veldig opptatt av at jeg måtte stemme rett, og heldigvis vil han det samme som meg, så da var det jo greit. Selv om jeg et øyeblikk inne i det der avlukket vurderte og være vill, gal og uansvarlig og stemme Piratpartiet bare fordi jeg syns det hørtes så kult ut.

Og nå har vi spist taco til middag/kvelds, så litt spesielt ble det.

Jeg også hadde lyst å stemme på kaptein sabeltann. Det ble innom stemmelokalet på vei hjem fra jobb. Kjip mandagsmiddag og leksehjelp til to unger etterpå. Nå har jeg satt en brøddeig, og siden jeg omtrent aldri baker brød, kan vi kalle det valgbrød. Det blir god kveldsmat til valgvaken.....

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat