Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-06, 01:01   #2
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dere har sikkert noe nytt å fortelle meg

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Mor til 4:
God bedring til mamma'n din. Krysser fingrene og håper det ikke er alvorlig.

Pappa var på sykehuset for litt over en uke siden for de mistenkte drypp eller et lite slag. De tok mange undersøkelser og ingen av de viste tegn til noen av delene. Så det trenger ikke være et slag, og håper det er tilfelle for din mor også.

Jeg håper at det ikke er noe alvorlig, er veldig glad for at vi ikke skulle reist til Stavanger i dag som det først var meningen at vi skulle, fordi de skulle passe en av ungene for oss.
Min søster og ei jeg er tante til er på sykehuset nå, venter på at de skal ringe, hun jeg er tante til jobber der, men hadde fri i kveld, men hun ville reise dit en tur for å se hvordan det er med henne.