Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-07, 21:44   #8
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere et "pen-servise"?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Av de to du har bilde av synes jeg det til Jamie Oliver er penest.

Vi har forøvrig et "penservise" og det brukes nesten alt for sjeldent. Jeg er for lite flink til å ta det frem. Dessuten er jeg litt usikker på om jeg vil vaske det i oppvaskmaskinen. Selv har jeg mest lyst på nytt kjøkkenservise og vurderer Ikea, men også andre enkle ting som Ittala Arabia 24h, Wedgewood/Jasper Conran Casual (se bilde 1), Wegewood Edme (bilde 2) o.l.

J. Conran Casual:

Edme:

Dette har vi (og samler videre på):

Wedgewood Cornucopia:

Heisann! Folk snakker om at det er stille her, men jeg har allerdere fått tre svar i min aller første tråd. Hurra! og takk! Jammen bra det har begynt å regne!

Syns også Wedgewood/Jasper Conran Casual (se bilde 1) er pent, men sambo syns at alt offwhite ser gammelt ut, og "den gamle stilen" er kan ikke glad i, til min store fortvilelse....

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat