Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-13, 00:03   #5
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gutter er blitt følsomme og emosjonelle!

Veldig gledelig lesning!

Jeg jobber med tenåringer og er spesielt opptatt av dette når det gjelder gutter - jeg ser hvor utrolig ensomme de blir av å holde følelsene sine skjult for andre. Det er en grunn til at selvmordsraten er høyere blant gutter. Jeg blir så glad av å lese om undersøkelsen det vises til.

Også får det meg til å tenke på en uttalelse fra SFO-lederen på skolen til guttene. Yngste hadde et slitsomt forhold til noen klassekamerater i en periode. Kameratene likte å bestemme og truslene satt løst. Da jeg nevnte dette for lederen på SFO, svarte hun at det var ikke stort de kunne gjøre med sånt. "Det er jo som i dyrenes verden - den sterkestes rett. "

Alt dette ordnet seg (mest fordi yngste orienterte seg mot andre venner), men jeg tenker fortsatt på denne uttalelsen. Det er en så trist ting å si. Vi får vel ha litt høyere mål i samfunnet generelt og på SFO spesielt enn at det skal være "Fluenes herre".