Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-13, 20:00   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan man finne på?

Ser ut som vi har noenlunde samme funksjonsnivå. Jeg prøver å være flink til å energiøkonomisere; og gjøre ting i passelige porsjoner. Liker du å lese bøker? Etter jeg fikk Kindle synes jeg det er enklere. Jeg synes det var tungt å holde en bok, spesielt liggende, og fikk fort smerter og kramper i hendene når jeg holdt boken. Kindle'n er nett, veier nesten ingenting, så det går supert å holde den
Jeg ser også endel serier. Kan tipse deg om Elementary, hvis du ikke har sett den. Up to date Sherlock Holmes versjon.
Jeg abonnerte på Time Magazine en periode. Fint å holde seg oppdatert uten at det nødvendigvis er gårsdagens nyheter. Fint å lese når man kan.
Er admin på et nettforum for de som har den sykdommen som jeg har. Greit å bidra på den måten
Jeg har forsøkt å starte så smått med søm, men det begrenser seg da det er krevende. men moro er det Noe jeg alltid har hatt lyst til, så det føles spesielt godt å lage noe med egne hender når man til tider kan føler seg rimelig ubrukelig.

Skal tenke litt mer, og håper å snappe opp noen tips her jeg også