Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-07, 22:22   #10
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Etterselskap? (Konfirmasjon)

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Vi hadde ikke noe etterselskap etter første konfirmasjon, jeg syns egentlig det var fint å slappe av dagen etter, uten å tenke på enda et selskap.
.

Nå bli det ikke noen avslapping dagen etter direkte Egentlig starter allt på fredag med at vi får noen som kommer innom med gaver fra et sted i Trøndelag. De må få litt kaffe samt at vi altså får overnattingsgjestene allerede på fredag.

Endel av gjestene fra dagen forut samt de som overnatter hos oss kommer på rester mandag før de reiser.
Å igjen invitere naboer på ettermidag/kveld vil kollidere litt siden endel skal reise.

Den eneste løsningen jeg ser nå må være å inviterer noen naboer til kaffe helgen etter.

Gleder meg så til helgen for å treffe familie og venner som kommer langveis fra.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat