Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-13, 21:16   #17
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Éowyn gjør ting hun ikke kan: Sy bunad

Takk!

Noen av damene jeg går på kurs med har en stor lupe hengende rundt halsen og støttet på brystet. Jeg kan få låne en slik av ei venninne, hvis hun finner den igjen. Hun fortalte at flere av de hun hadde gått på kurs med ikke brukte lupe, men leserbriller. Så i dag har jeg vært på Nille og kjøpt leserbriller i styrke +1. (Større styrke ble jeg svimmel av.) Butikken hadde ikke lilla briller i +1 så da ble det det nest beste, nemlig rød. Veldig greit for da matcher jeg bunaden.

Min eldste sønn mente jeg så ut som en lærer når jeg har brillene langt nedpå nesen.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat