Tråd: Iset
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-06, 02:10   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Iset

Ja, det skal jeg gjøre. Helst ting med få seeders, feks. de nyeste tingene som blir lagt ut, ikke sant? :Prøver å lære:

Men jeg lurer på en ting i forbindelse med seeding. Jeg er faktisk enda "blånnere" enn jeg trodde her, for jeg tror jeg misforstår hele greia. Altså, når en film er ferdig lastet ned, går den jo over til å seede. Men skal den seede for evig og alltid? Når ting står på seeding her, blir netthastigheten dritt-treig, det er utrolig irriterende. Så jeg pleier å seede om nettene eller når jeg er på jobb og trykke alle på pause når jeg sitter her på pcen, men holder det?
En venn sa til meg at det kun er når folk laster ned det jeg seeder at hastigheten på nettet går ned, men i så fall laster folk ned fra meg hele tiden for hastigheten er ALLTID treg her når noe seedes. Merker med EN gang at hastigheten fyker opp om jeg setter seedingen på pause eller stopper den.

Jeg tror jeg må ha noen seede-teskjeer.