Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-13, 15:01   #6
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ler du høyt av?

Jeg ler høyt av veldig mye. Jeg husker første gang jeg leste "Fever Pitch". Jeg satt på bussen og lo og hadde lyst til å snu meg og lese høyt for han ved siden av meg. (Jeg gjorde det ikke).

Jeg ler veldig av Atle Antonsen og hører Misjonen sendingene med ham og Johan Golden om og om igjen.

Og så ler jeg veldig av Are Kalvø.

Og i vår, da jeg så "Shakespeares samlede verker, lett forkortet" lo jeg så høyt at det var flaut. Den var helt fantastisk.

Jeg klarer ikke en gang å liste opp alt jeg ler av tror jeg. Jeg er lett å glede akkurat med sånt.

Jeg synes at Ylvis er mer humrehumor enn le høyt.

Og så ler vi mye og høyt sammen, hele familien. Helt til noen må gå fra bordet fordi de ler så mye at de har vondt i magen. Og vi har en pågående greie med å prøve å få hverandre til å le når vi drikker noe. Veldig morsomt og av og til litt plagsomt for meg, som er den som ler lettest.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat