Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-13, 20:59   #4
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med vannkoker med regulerbar temperatur?

Jeg har en sånn der jeg kan velge 40-60-80-100 grader. Synes det er kjempegenialt, fordi jeg får rett temperatur på teen min, men også fordi treåringen drikker en del te og da varmer jeg til 60 grader. Når jeg baker varmer jeg til 40 grader. Hold varm-funksjonen bruker jeg også en del, for det er jo ikke alltid jeg rekker å drikke te akkurat mens jeg planlegger det. denne tror jeg du kan justere fritt, det var den jeg egentlig skulle ha, men de var utsolgte da jeg kjøpte og jeg hadde et akutt behov.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat