Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-13, 21:38   #56
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergensskolen strammer inn permisjonsreglene

Jeg tror alle Osloskolene nå sier det samme; avslag for alt annet enn sorg. Dette er vel noe de har pratet om, for å si det sånn, ift hvordan de skal kommunisere det nye regelverket.

Jeg synes det er helt på sin plass, ble aldri søkt fri en eneste dag fra skolen selv da jeg gikk der, vi hadde det utmerket på campingferie som var det vi hadde råd til i skoleferien, og vi har aldri søkt storebror fri fra skolen heller.
Vi betaler i høstferien nå 4000 ekstra for å reise bort fra lørdag til lørdag i forhold til fra mandag til mandag (som ville inkludert 1 fridag). Jeg synes selvsagt det er sure penger, men det var et opplagt valg.

Det er under 200 skoledager i året. I den tiden bør man droppe ferie. Jeg er så enkel som det.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat