Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-13, 09:59   #93
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergensskolen strammer inn permisjonsreglene

Opprinnelig lagt inn av Polyanna

Det har da vært brukt senest i denne tråden? Av minst to, mener jeg å huske?

Av én, vel? Jeg er enig i at det er et dumt argument. Men de turnusarbeidendes argumenter er bra, synes jeg. Personlig er jeg irritert over innstrammingen, selv om jeg aksepterer den og ikke kommer til å ta ut barna mine uten lov. Ikke fordi jeg vil ha Billig Sydentur™, men fordi jeg kunne tenke meg å reise en del steder som ikke har noen god sesong i skoleferiene før ungene fyller 19. Og fordi jeg ikke er imponert over hva skoledagene er fylt med i barneskolen for sånne unger som mine, blir jeg litt gretten over å ikke, helt unntaksvis, få lov til å fylle dem med noe skikkelig spennende. Men jeg ser at det er et førsteverdensproblem, for all del.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat