Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-13, 14:26   #162
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergensskolen strammer inn permisjonsreglene

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det kan hende. Jeg blir ikke akkurat overbevist over "skal ikke foreldre ta ansvar og lære barna sine å lese"-retorikken din, heller.

Men det har eg då verkeleg ikkje sagt heller. Eg har sagt at det er veldig mange som ikkje kan lese når dei begynner på yrkesfag på vidaregåande og då er toget gått, dei har så lite sjølvtillit og så lite tru på at dei skal klare å fullføre, at dei ramler av lasset når det blir stilt krav til dei. Dette er eit samfunnsproblem. Viss ein verkeleg vil ha barna sine inn i det systemet med utdanning og jobb som samfunnet vårt har som ideal, handler det om å forebygge.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat