Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-07, 14:07   #2
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å inkludere innvandrere

Jeg tror nordmenn flest har nok med seg selv og sine nettverk og at vi ikke har tid og rom for å inkludere innflyttere. Det tror jeg ut fra egen erfaring at gjelder alle innflyttere og at det ikke har noe med nasjonalitet å gjøre.

Jeg har selv flyttet hjem til mitt eget distrikt etter nesten ti år borte og selv om jeg har sporadisk kontakt med barndomsvenner, er det stort sett andre innflyttere jeg omgås nå. De andre innflytterne er nemlig de eneste som har hatt interesse av kontakt. Andre jeg har truffet på i barselgrupper eller i andre sammenhenger har hatt mer enn nok med seg og sitt og det nettverket de har fra før, så ut over permisjonstida har de hatt liten interesse av kontakt.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat