Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-07, 15:34   #21
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å inkludere innvandrere

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

I såfall tror jeg det handler om at man kommuniserer svært ulikt. Min opplevelse (personlig) er at de færreste innvandrere tar seg bryet med å hilse på meg, til tross for at jeg alltid hilser. Innvandrerkvinnene ser ikke på meg en gang. For meg er det en avvisning. For dem er det kanskje en avvisning at jeg ikke dukker opp på døra med kake. Jeg vet ikke hva de forventer. Men for meg, og de fleste nordmenn, vil jeg tro, starter all inkludering, integrering, kommunikasjon og samvær med det lille "hei-et", som ledsages av et smil.

Der er jeg enig med Nabbe gitt. De jeg har i min nærhet er veldig smiliende og blide, og det hadde vært veldig lett å ta kontakt.

Har til og med fått kake flere ganger hos mamman til venninna til Snuppa, og hun har aldri fått det hos meg... (kakebakehater)

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat