Sv: Hvem er dette forumet for?
Opprinnelig lagt inn av Zefid, her.
Høyt utdannede, likestillings-krevende akademikere som tilter hvis det mangler ett punktum eller Gud forby stor bokstav på rett sted.
Måkke finne på å være hjemmeværende og stolt av det eller syns at dagens samfunn kunne bremset litt.
For å ta utgangspunkt i hovedinnlegget. Ser du paradokset i det du selv skriver her? Du refererer til en gruppe som du karakteriserer på en helt bestemt måte. Jeg anser det du skriver der for å være ganske stigmatiserende og tatt ut av enhver sammenheng.
Det kan virke som om du drasser med deg en del grums og motvilje du har mot enkelte brukere, fra NM. Dermed trekker du litt vel raske konklusjoner.
Du har startet noen tråder hvor en del har vært uenige med deg. Det er kanskje her skoen trykker?
Den gruppen du muligens refererer til har også mange ulike synspunkter, og kan være uenige om mye. Det blir tull og tøys å påstå at de alltid er enige og backer hverandre opp. Synes jeg.
Man skal ikke være stygg og ufin, men man må for guds skyld ikke slutte å diskutere og si hva man mener.
Jeg tror de aller fleste her har empati i bøtter og spann, så det det koker ned til er uenigheter om sak - og såpass må man tåle.
|