Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-13, 21:41   #19
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.638
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Vi skal feire jul hos mammaen min i år, det ble bestemt da pappa døde. Det blir nok en spesiell jul i år, en jul uten pappa , uten svoger for 3.året og muligens den siste julen i barndomshjemmet mitt.

Gaver er jeg nesten ferdig med, kalendergaver er nesten ferdig. Jeg vet jo hva folk ønsker seg eller samler på, å kjøper derfor når jeg kommer over det på salg.
Første dagene av desember skal jeg tilbringe i London med ei venninne, der blir nok resten av kalendergavene kjøpt inn + noen smågaver.

Du finner nok mange kalendergaver der. Jeg har vært i London de siste to høstene og funnet mange småting til julestrømpene.

Så deilig å nesten være ferdig med gavene! Jeg er altså langt fra der, men stresser sånn sett ikke. Har jo en idé om hva noen skal få i alle fall.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat