Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-13, 22:30   #139
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

De har kjøtt i butikken i desember, da.

Nei, har overhodet ikke begynt å tenke på jul. Men jeg merket jo i fjor at desember er mye mer travelt som fulltidsarbeidende lærer enn som student, så det bør jeg nok ha i tankene. Men ikke nå.

Vi bruker å kjøpe pinnekjøtt fra villsau fra en lokal bonde, det må bestilles i god til før jul for å si det sånn. Og når jeg vokste opp pleide foreldrene mine å kjøpe en slaktet sau som ble laget om til pinnekjøtt, fenalår, mårpølse osv.... Det skjedde lenge før desember for å få kjøttet saltet og tørket i tide.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat